Fira innovation med oss på ett sprakande morgonevent den 7:e november

Illustrations of a hand holding up the university, a mountain and ascending butterflies

Framtidens innovationer har arrangerats sedan 2017 för att fira banbrytande idéer som kan göra skillnad i vår värld. I år kommer sex vinnare att dela på 500 000 kronor sponsrat av Sparbanken Skåne.

Välkommen till en nätverkande frukost utöver det vanliga den 7:e november 2023, klockan 8.30-11.00, Medicon Village, Inspira Auditorium, Scheeletorget, Lund

Klockan 9.00 startar vårt fullspäckade program innehållande innovation, trendspaning, finalisternas pitchar och ett spännande överraskningsmoment som du sent kommer att glömma. Morgonen leds av Yasemin Arhan Modéer, hedersdoktor på Lunds universitet.

Eventet är en fantastisk möjlighet för dig att få kännedom om Lunds universitets senaste idéer och innovationer samt träffa forskare, entreprenörer, studenter och alla andra som bidrar till att göra vår framtid bättre.

Platserna är begränsade så anmäl dig via länken snarast, dock senast den 30 oktober.

Anmäl dig: Future Innovations Award 2023

Varmt välkommen till en spännande morgon fylld av inspiration, insikter och meningsfulla möten!