Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Telefoni

Mobiltelefon

Kontakta Servicedesk för beställning och uppsägning av abonnemang för

  • mobiltelefoni
  • mobilt bredband
  • extra sim-kort
  • mobila tilläggstjänster.

Felanmälan av telefon

Borttappad eller stulen mobil
 

Inköp av mobiltelefon görs genom Lupin/Proceedo. Logga in med ditt Lucat-ID och lösenord.
https://www.proceedo.net/web/procurement
 

Fördjupad information om telefoni. Logga in med ditt Lucat-ID och lösenord.


Sök telefonnummer och ställ in hänvisning

I Salut kan du:

  • Ställa in hänvisning när du är på möte, har semester och liknande.
  • Söka efter en användares namn för att hitta deras femsiffriga anknytningsnummer.
  • Söka på anknytning för att se vem telefonnumret tillhör.
  • Bläddra igenom organisationen och få fram listor över personalen.


Logga in med ditt Lucat-ID och lösenord för att komma till Salut.

Gå till tjänsten Salut
Behöver du hjälp? Det finns en användarmanual inne i Salut-tjänsten som du hittar om du klickar på frågetecknet i övre högra hörnet.

Kontakt

LU Servicedesk
+ 46 46 222 90 00
Servicedesk [at] lu [dot] se

Öppettider
Måndag-fredag, klockan 8-17