Lär dig engelska under hösten 2024

Keyboard with the text sign English. Mostphotos.

Hösten 2024 erbjuds fem kurser i engelska för universitetsanställda (tidigare Engelska för TA-personal). Kurserna är öppna för alla personalkategorier (administratörer, doktorander, lärare med flera).

Sök på kurser som ges på engelska så hittar du dem ganska enkelt . På kompetensportalen framgår kursernas scheman (om du klickar på ”Gå till anmälan”) och antalet träffar, och du kan även läsa mer om vad de innehåller och vad de kostar. Sista anmälningsdag för de olika kurserna framgår både nedan och på Kompetensportalen.

Du hittar kurserna i engelska för universitetsanställda via Kompetensportalen.

Hösten 2024 erbjuds följande kurser:

Vid eventuella frågor om engelska för universitetsanställda, kontakta Lene Nordrum (lene [dot] nordrum [at] englund [dot] lu [dot] se (lene[dot]nordrum[at]englund[dot]lu[dot]se)) eller Fabian Beijer (fabian [dot] beijer [at] englund [dot] lu [dot] se (fabian[dot]beijer[at]englund[dot]lu[dot]se)).