Kurs i "Att hantera allmänna handlingar i praktiken” - 14 december

En person som bläddrar i papper.

Lär dig begrepp inom dokumenthantering; få en presentation av universitetets dokumenthanteringsplan och hur du bör tänka och göra med allmänna handlingar och hur man förbereder dessa för arkivering.

När och var: 14 december klockan 9-11.30, Lund.

Omdömen från tidigare kursdeltagare:

"En mycket bra kurs, bra innehåll, nyttig och dessutom underhållande! Bra kursledare som interagerar bra med varandra."

"Bra, grundläggande med plats för utvecklande diskussioner. Och lite humor vilket alltid gör det trevligt och lätt att ta sig till informationen!"

Anmälan sker via Kompetensportalen.